Thursday, June 4, 2009

tag dari kekasih hati

1.Ape perasaan anda sekarang?
kadang2 happy kadang2 serabut

2.Saya nak makan?
ailin lah!hhehe

3.Saya tak suka?
org perasan mcm2 aznil hahah

4.Impian saya?
jd kontraktor

5.Haiwan yg saya tak suka?
hamster baby panda(sbb ailin suka)

6.Saya harapkan?
pagar mkn padi

7.Jika boleh putarkan mase?
putar msa dgn ailin jer

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
29 tahun kawen dgn ailin hdup bahgia jd tan sri dah hoho

9.Handphone saya adalah sebuah?
telefon bimbit gmbr awk

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
byk la kot..lbih dr satu

11.Saya suke pada?
sy suke pada ling2

12.Kawan2 saya?
byk!tp byk laki la..baru sempoi

13.Pernah dikhianati?
pernah jer kan

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
tei sapa mapuh pasto buat bekwoh

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'
sape2 pown blh!

No comments:

Post a Comment